Inne
Treść
Dlaczego nie mogę zalogować się na konto?
Zalogowanie się na konto to pierwszy etap na drodze do utworzenia testu. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem się, sprawdź poniższe wskazówki. Oto rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów.
Jak zalogować się na Testportal?
Aby rozpocząć pracę nad testami, przejdź na stronę Testportalu i odnajdź przycisk Zaloguj. Po podaniu adresu e-mail (związanego z kontem) oraz prawidłowego hasła, należy kliknąć Zaloguj.
Jeśli wcześniej połączyłeś konto Testportal z kontem Microsoft, do zalogowania wystarczy jeden przycisk – kliknij Kontynuuj z Microsoft.
Problemy z logowaniem – najczęstsze przyczyny
Najczęściej problem z zalogowaniem na konto wynika z tego, że użytkownicy wpisują błędny adres e-mail lub hasło. Upewnij się, że zarówno adres i hasło są wpisane poprawnie (zwróć uwagę na literówki oraz rozróżnianie liter małych i wielkich).
Jeśli posiadasz więcej niż jeden adres e-mail, upewnij się, że do rejestracji na Testportalu użyto właściwego adresu. Często zdarza się, że nasi użytkownicy korzystają ze skrzynek służbowych, a mimo to z przyzwyczajenia próbują się logować adresami prywatnymi.
Dodatkowo, jeśli podczas rejestracji wykorzystano formularz rejestracji kontem Microsoft (Zarejestruj z Microsoft), logowanie będzie możliwe jedynie za pomocą opcji Kontynuuj z Microsoft. Wszelkie próby użycia adresu e-mail i hasła nie powiodą się.
Jak połączyć konto Testportal z kontem Microsoft?
Tworzone na Testportalu testy bez problemu możesz wykorzystać w dedykowanej aplikacji w Microsoft Teams. Wystarczy, że połączysz ze sobą konta.
Dedykowana aplikacja Testportal dla Microsoft Teams umożliwia łatwe tworzenie i udostępnianie testów, jak również analizę ich rezultatów. By skorzystać z takiego rozwiązania, połącz swoje konto Microsoft z kontem zarejestrowanym na Testportalu.
Żeby połączyć konto Testportal z kontem Microsoft wykonaj poniższe kroki:
Zaloguj się na Testportal, podając adres e-mail oraz hasło.
Następnie przejdź do Moje konto. Odnajdź kartę Hasło i logowanie. Na samym dole znajdziesz Logowanie hasłem Microsoft.
Teraz musisz tylko kliknąć w Kontynuuj z Microsoft i uwierzytelnić się loginem Microsoft, który chcesz podłączyć.
W kolejnym kroku zostaniesz przeniesiony do usługi logowania Microsoft.
Połącz konta, aby ułatwić sobie logowanie i używać Testportalu w Microsoft Teams
Dlaczego warto włączyć logowanie kontem Microsoft?
Po połączeniu kont, za pomocą tego samego konta będziesz w stanie zalogować się bezpośrednio przez stronę www.testportal.pl, ale też korzystać z aplikacji Testportal przygotowanej w Microsoft Teams. Więcej o korzystaniu z Testportalu w MS Teams przeczytasz w tym tekście.
Jak usunąć konto?
Jeśli chcesz odpocząć od Testportalu, możesz po prostu zostawić konto i nie logować się na nim przez jakiś czas. Nie pobieramy żadnych opłat za czas nieaktywności.
Jeśli jednak chcesz trwale usunąć swoje konto, skorzystaj z instrukcji poniżej. Pamiętaj, że usuniętego konta i zgromadzonych na nim materiałów nie będzie można w żaden sposób odzyskać.
Jak anulować/tymczasowo wyłączyć subskrypcję? Jak zmienić plan na niższy?
Jeśli chcesz na jakiś czas przerwać korzystanie z platformy Testportal, wystarczy, że nie opłacisz subskrypcji na kolejny okres rozliczeniowy. Twój plan otrzyma status “Zamrożonego”. W każdej chwili możesz z powrotem zacząć używać platformy. Wystarczy tylko zalogować się na swoje konto, wybrać menu Moje konto i zakładkę Wybierz plan.
Jeśli chcesz przejść na niższy plan, sprawdź naszą ofertę w poszukiwaniu najbardziej optymalnego rozwiązania.
Co zrobić przed usunięciem konta?
Upewnij się, że wykorzystałeś swoją subskrypcję. Zwroty nie są możliwe.
Jeśli usuniemy Twoje konto, wszystkie informacje z nim związane, w tym stworzone przez Ciebie testy oraz zebrane wyniki, także będą skasowane. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z platformy Testportal w przyszłości, wszystkie te informacje nie będą możliwe do odzyskania.
Jak usunąć konto na platformie Testportal?
Aby usunąć konto na platformie Testportal, wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@testportal.pl z prośbą o jego usunięcie.
Skontaktuj się z nami, jeżeli masz pytania związane z Twoim kontem albo potrzebujesz pomocy z konfiguracją konta lub testu.
Czy ten artykuł był przydatny?