Blog

Inne

Dlaczego nie mogę zalogować się na konto?

Zalogowanie się na konto to pierwszy etap na drodze do utworzenia testu. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem się, sprawdź poniższe wskazówki. Oto rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów.

Jak zalogować się na Testportal?

Aby rozpocząć pracę nad testami, przejdź na stronę Testportalu i odnajdź przycisk Zaloguj. Po podaniu adresu e-mail (związanego z kontem) oraz prawidłowego hasła, należy kliknąć Zaloguj.

Jeśli wcześniej połączyłeś konto Testportal z kontem Microsoft, do zalogowania wystarczy jeden przycisk – kliknij Kontynuuj z Microsoft.

Problemy z logowaniem – najczęstsze przyczyny

Najczęściej problem z zalogowaniem na konto wynika z tego, że użytkownicy wpisują błędny adres e-mail lub hasło. Upewnij się, że zarówno adres i hasło są wpisane poprawnie (zwróć uwagę na literówki oraz rozróżnianie liter małych i wielkich).

Jeśli posiadasz więcej niż jeden adres e-mail, upewnij się, że do rejestracji na Testportalu użyto właściwego adresu. Często zdarza się, że nasi użytkownicy korzystają ze skrzynek służbowych, a mimo to z przyzwyczajenia próbują się logować adresami prywatnymi.

Dodatkowo, jeśli podczas rejestracji wykorzystano formularz rejestracji kontem Microsoft (Zarejestruj z Microsoft), logowanie będzie możliwe jedynie za pomocą opcji Kontynuuj z Microsoft. Wszelkie próby użycia adresu e-mail i hasła nie powiodą się.

Jak połączyć konto Testportal z kontem Microsoft?

Tworzone na Testportalu testy bez problemu możesz wykorzystać w dedykowanej aplikacji w Microsoft Teams. Wystarczy, że połączysz ze sobą konta.

Dedykowana aplikacja Testportal dla Microsoft Teams umożliwia łatwe tworzenie i udostępnianie testów, jak również analizę ich rezultatów. By skorzystać z takiego rozwiązania, połącz swoje konto Microsoft z kontem zarejestrowanym na Testportalu.

Żeby połączyć konto Testportal z kontem Microsoft wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się na Testportal, podając adres e-mail oraz hasło.

  2. Następnie przejdź do Moje konto. Odnajdź kartę Hasło i logowanie. Na samym dole znajdziesz Logowanie hasłem Microsoft.

  3. Teraz musisz tylko kliknąć w Kontynuuj z Microsoft i uwierzytelnić się loginem Microsoft, który chcesz podłączyć.

  4. W kolejnym kroku zostaniesz przeniesiony do usługi logowania Microsoft.

Laczenie z Microsoft

Połącz konta, aby ułatwić sobie logowanie i używać Testportalu w Microsoft Teams

Dlaczego warto włączyć logowanie kontem Microsoft?

Po połączeniu kont, za pomocą tego samego konta będziesz w stanie zalogować się bezpośrednio przez stronę www.testportal.pl, ale też korzystać z aplikacji Testportal przygotowanej w Microsoft Teams. Więcej o korzystaniu z Testportalu w MS Teams przeczytasz w tym tekście.

Jak usunąć konto?

Jeśli chcesz odpocząć od Testportalu, możesz po prostu zostawić konto i nie logować się na nim przez jakiś czas. Nie pobieramy żadnych opłat za czas nieaktywności.

Jeśli jednak chcesz trwale usunąć swoje konto, skorzystaj z instrukcji poniżej. Pamiętaj, że usuniętego konta i zgromadzonych na nim materiałów nie będzie można w żaden sposób odzyskać.

Jak anulować/tymczasowo wyłączyć subskrypcję? Jak zmienić plan na niższy?

  • Jeśli chcesz na jakiś czas przerwać korzystanie z platformy Testportal, wystarczy, że nie opłacisz subskrypcji na kolejny okres rozliczeniowy. Twój plan otrzyma status “Zamrożonego”. W każdej chwili możesz z powrotem zacząć używać platformy. Wystarczy tylko zalogować się na swoje konto, wybrać menu Moje konto i zakładkę Wybierz plan.

  • Jeśli chcesz przejść na niższy plan, sprawdź naszą ofertę w poszukiwaniu najbardziej optymalnego rozwiązania.

Co zrobić przed usunięciem konta?

  • Upewnij się, że wykorzystałeś swoją subskrypcję. Zwroty nie są możliwe.

  • Jeśli usuniemy Twoje konto, wszystkie informacje z nim związane, w tym stworzone przez Ciebie testy oraz zebrane wyniki, także będą skasowane. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z platformy Testportal w przyszłości, wszystkie te informacje nie będą możliwe do odzyskania.

Jak usunąć konto na platformie Testportal?

Aby usunąć konto na platformie Testportal, wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@testportal.pl z prośbą o jego usunięcie.

Skontaktuj się z nami, jeżeli masz pytania związane z Twoim kontem albo potrzebujesz pomocy z konfiguracją konta lub testu.

Czy ten artykuł był przydatny?