Blog

Plany

Jak zwiększyć możliwości konta na Testportalu?

Potrzebujesz więcej miejsca na wyniki testów? A może chcesz wykorzystać dodatkowe funkcjonalności? Żaden kłopot, w każdym momencie możesz zwiększyć możliwości swojego konta.

Jakie korzyści wynikają z posiadania wyższego abonamentu?

W ramach oferty biznesowej dostępne są abonamenty: Standard, PRO, MAX oraz MAX Dedykowany. Główne różnice pomiędzy kolejnymi opcjami są związane np. z limitem zebranych wyników w miesiącu lub możliwością gromadzenia wyników w ramach jednej bazy i tworzenia raportów zbiorczych.

Wyższe plany umożliwiają też m.in.:

  • tworzenie certyfikatów dla rozwiązujących,

  • dodawanie innych użytkowników do licencji,

  • przesyłanie testów pomiędzy kontami,

  • integrację z dowolnym systemem za pomocą API,

  • dostęp do monitoringu rozwiązujących.

Jak zyskać dostęp do nowych funkcjonalności na Testportalu?

Aby zmienić typ konta, po zalogowaniu przejdź do Moje konto. Kliknij Wybierz plan, a następnie zdecyduj się na jedno z rozwiązań. Możliwy jest zakup dostępu na jeden, trzy, sześć lub dwanaście miesięcy (najbardziej korzystna cenowo opcja).

Jak zwiększyć możliwości konta

Wybierz plan, aby w pełni korzystać z możliwości Testportalu

Gdy tylko otrzymamy Twoją wpłatę, plan natychmiast zmieni się na wyższy (np. gdy zdecydowałeś się zmienić PRO na konto MAX). Dostępne będę wszystkie funkcjonalności widoczne w naszym cenniku.

W każdej chwili możesz zarówno podnieść poziom swojego abonamentu, jak również przejść na rozwiązanie niższe (tańsze).

Czy w każdej chwili mogę zmienić plan na inny?

Na platformie Testportal w każdej chwili możesz zmienić subskrypcję na swoim koncie na wyższą. Jeśli potrzebujesz większego limitu przechowywanych wyników, zdecyduj się na wyższy plan. Jego cena będzie różnicą pomiędzy opłatą wniesioną za niższy plan, a wymaganą, aby używać wyższej subskrypcji.

Zmiana planu na inny jest możliwa po zalogowaniu na swoje konto.

  1. Wejdź w menu Moje konto.

  2. W zakładce Informacje ogólne wybierz opcję Zwiększ możliwości.

    W tabeli wybierz interesujący Cię plan, klikając Wybierz.

  3. W kolejnym okienku wybierz okres, na który chcesz zakupić nową subskrypcję oraz metodę płatności. Pamiętaj, że najkorzystniejsza cenowo jest opcja płatności za cały rok.

  4. Uzupełnij dane do faktury i kliknij Kupuję.

  5. Gdy wpłata zostanie odnotowana, nowy plan będzie dostępny na Twoim koncie.

Jeśli zakupisz niższy albo taki sam plan jak posiadasz, aktywuje się on po wygaśnięciu obecnej subskrypcji.

Czy mogę zrezygnować ze swojej subskrypcji w dowolnym momencie?

Jeśli chcesz, możesz w dowolnym momencie zaprzestać korzystania z platformy Testportal. Nie podpisujesz z nami umowy, bo stanowi ją Regulamin, tak jak w przypadku innych usług internetowych. Subskrypcję opłacasz wyłącznie wtedy, kiedy chcesz korzystać z oceniania online z Testportalem.

Co się dzieje, gdy kończy się mój plan?

Kiedy Twoja subskrypcja wygasa, nie tracisz dostępu do swojego konta. Twój plan zmienia się na „zamrożony”, ale stworzone przez Ciebie testy oraz zgromadzone wyniki, są nadal dostępne i możesz je przeglądać. Tworzenie i przeprowadzanie nowych testów jest jednak wtedy niemożliwe.

Tutaj możesz przeczytać dokładniej, co dzieje się z Twoim kontem po wygaśnięciu subskrypcji.

Jeśli do swojego konta masz podpiętą kartę płatniczą, to w celu rezygnacji z kolejnego przedłużenia, anuluj swoją subskrypcję. Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić.

W każdej chwili możesz ponownie wykupić dostęp do platformy Testportal w tym miejscu.

Jeśli potrzebujesz informacji na temat usunięcia konta, zapoznaj się z tym artykułem.

W razie pytań dotyczących rezygnacji z subskrypcji na Testportalu, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym kontakt@testportal.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

Co się dzieje z moim kontem po wygaśnięciu okresu próbnego lub subskrypcji?

Zanim wykupisz dostęp do Testportalu na dłuższy czas, możesz najpierw skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego. Co stanie się z kontem gdy on wygaśnie? Co zrobić, gdy wygasła Twoja wykupiona subskrypcja? Z tego tekstu dowiesz się, co dzieje się w takich sytuacjach z Twoim kontem.

Okres próbny zakończył się

Kiedy na Twoim planie kończy się okres próbny, przechodzi on w status “zamrożonego”. Wciąż możesz zalogować się na konto i przeglądać swoje testy oraz ich wyniki. Aktywacja testów, tworzenie nowych i pobieranie wyników nie będą jednak dostępne. Jeśli chcesz przeprowadzać kolejne testy online, wykup jeden z planów na Testportalu tutaj.

Subskrypcja wygasła

Jeśli subskrypcja na Twoim koncie wygasła, zmienia ona swój status na “zamrożoną”. Tworzenie nowych i przeprowadzanie testów jest wtedy niemożliwe, podobnie jak pobieranie wyników. Wciąż możesz natomiast zalogować się na swoje konto oraz przeglądać zgromadzone tam testy i ich wyniki. Jeśli chcesz aktywnie korzystać z platformy wykup jeden z planów na Testportalu tutaj.

Więcej informacji o naszych subskrypcjach znajdziesz tutaj.

W tym tekście przeczytasz o dostępnych metodach płatności.

Co się stanie, jeśli opłacę nową subskrypcję przed wygaśnięciem bieżącej?

Na platformie Testportal możliwy jest zakup dostępu na:

  • jeden miesiąc,

  • dwanaście miesięcy (najkorzystniejsza opcja).

Płatności na kolejny okres możesz dokonać w dowolnym momencie.

Co, jeśli opłacę taką samą subskrypcję przed wygaśnięciem bieżącej?
Uwaga: Jeśli opłacisz plan tego samego typu przed wygaśnięciem obecnej subskrypcji, kolejna aktywuje się z datą upłynięcia ważności bieżącej. Okres aktywności konta automatycznie się wydłuży.

Co, jeśli opłacę subskrypcję z wyższego planu przed wygaśnięciem bieżącej?
Opłacenie wyższego planu skutkuje natychmiastową zmianą typu konta na wyższe. Opłata naliczona za nową subskrypcję zostanie pomniejszona o wartość Twojego obecnego planu, z uwzględnieniem czasu, który pozostał Ci w ramach aktualnego typu konta.

Co, jeśli opłacę subskrypcję z niższego planu przed wygaśnięciem bieżącej?
Po opłaceniu niższej subskrypcji niż aktywna na Twoim koncie, zmieni ona swój typ po wygaśnięciu tej, którą obecnie posiadasz.

Więcej informacji na temat planów znajdziesz tutaj.

Kto może skorzystać z oferty edukacyjnej?

Z Testportalu możesz korzystać jako użytkownik edukacyjny albo biznesowy.

Plany edukacyjne EDU, EDU Bezpłatne, EDU Szkoła i EDU Uczelnia są przeznaczone tylko dla nauczycieli szkół podstawowych, średnich oraz wyższych, do celów związanych z edukacją. Mówi o tym nasz Regulamin (I. Rejestracja Użytkownika, pkt. 2).

Jeśli należysz do tej grupy, uzupełnij na swoim koncie te dane: nazwa szkoły, jej adres i numer telefonu. Dzięki temu będziesz miał nadal dostęp do planów EDU.

Jeżeli reprezentujesz firmę, skorzystaj z naszych planów biznesowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Wybierz je także, jeśli pracujesz w firmie związanej z edukacją (np. szkole językowej, firmie szkoleniowej, instytucji certyfikującej, organizacji pozarządowej).

Napisz do nas, jeśli zastanawiasz się, która z nich będzie dla Ciebie odpowiednia.

Dla kogo nie jest przeznaczona oferta EDU?

Plany edukacyjne nie są przeznaczone dla firm i innych instytucji komercyjnych lub niekomercyjnych, w tym:

  • szkół językowych,

  • firm szkoleniowych,

  • fundacji,

  • stowarzyszeń,

  • organizacji pożytku publicznego,

  • organizacji rządowych,

  • freelancerów,

  • trenerów,

  • centrów doskonalenia zawodowego,

  • zakładów doskonalenia zawodowego.

Jeśli pracujesz w jednej z wyżej wymienionych instytucji lub należysz do jednej z grup zawodowych, wybierz plan biznesowy dopasowany do Twoich potrzeb. Pomożemy Ci w znalezieniu odpowiedniego, jeśli skontaktujesz się z nami.

Czy ten artykuł był przydatny?