Cennik

Podstawowe ustawienia

Kod aktywacyjny nie dotarł. Co robić?

Po rejestracji na Testportalu, ze względów bezpieczeństwa Twoje konto pozostaje nieaktywne do momentu potwierdzenia rejestracji za pomocą wysłanego przez nas kodu aktywacyjnego.

Wiadomość z kodem standardowo pojawia się w skrzynce odbiorczej w ciągu kilku minut.

Brak kodu aktywacyjnego

Najczęściej powody braku otrzymania wiadomości z kodem aktywacyjnym są związane z:

  • problemami po stronie dostawcy poczty (nieliczne serwisy blokują wiadomości przychodzące od Testportalu),

  • użyciem nieprawidłowego adresu e-mail podczas rejestracji,

  • przeoczeniem wiadomości z linkiem aktywacyjnym, ponieważ trafiła ona do innego folderu na poczcie, np. „Oferty” lub „SPAM”.

Jak aktywować konto bez kodu aktywacyjnego?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub pisząc bezpośrednio na adres kontakt@testportal.pl. Konto zostanie aktywowane administracyjnie i od tej pory będziesz w stanie korzystać ze wszystkich jego funkcjonalności.

Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?

Może zdarzyć się tak, że zwyczajnie zapomnisz swoje hasło do konta na Testportalu. Podczas pracy na własnym sprzęcie pomoże Ci autouzupełnianie hasła zapisanego w przeglądarce. Co jednak jeśli potrzebujesz skorzystać z urządzenia mobilnego lub innego komputera? Oczywiście mamy na to sposób.

Najszybszym sposobem będzie użycie opcji odzyskiwania hasła. Aby skorzystać z tej funkcji wejdź na główną stronę Testportalu, a następnie kliknij Zaloguj.

W oknie powinno już pojawić się pytanie Nie pamiętasz hasła?. Kliknij w hiperłącze, a zostaniesz przekierowany do formularza odzyskiwania hasła.

Wypełnij wymagane pola, aby otrzymać od nas wiadomość z pomocą. Na wskazany adres zostaną wysłane: Twoja nazwa użytkownika oraz link pozwalający ustanowić nowe hasło.

Zapomniałem hasła

Odzyskiwanie hasła

Jak zmienić adres mailowy?

Po zmianie adresu mailowego w ustawieniach konta na Testportalu, kolejne logowanie będzie odbywało się już przy użyciu nowego adresu e-mail. Także na niego będą docierały powiadomienia i informacje zwrotne dotyczące Twoich testów.

Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, którym logujesz się na platformę Testportal, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto.

  2. Wejdź w menu Moje konto.

  3. Wybierz zakładkę Zmiana adresu e-mail.

  4. Ustaw nowy adres e-mail do swojego konta, wpisując go w polach Nowy e-mail i Powtórz nowy e-mail.

  5. Kliknij zielony przycisk Zapisz, aby zmiana została zapamiętana.

  6. Na Twój nowy adres e-mail zostanie wysłany link potwierdzający zmianę. Użyj go, aby przejść do strony.

  7. Zostaniesz poproszony o podanie hasła do logowania, żeby zakończyć proces zmiany adresu e-mail.

Zmiana adresu e-mail

Dotarcie do formularza zmiany e-mail

Skontaktuj się z nami, jeżeli masz pytania związane z Twoim kontem albo potrzebujesz pomocy z konfiguracją konta lub testu.

Czy ten artykuł był przydatny?